Bosch VP30 VP44 PSG16 kuro siurbliai
Pastovūs svečiai mūsų autoservise yra kuro siurbliai Bosch VP30 VP44 PSG16. Žemiau pateikiame informaciją būtent apie šių kuro siurblių specifiką ir kuriuose automobiliuose jie naudojami.
Kuro siurblio gedimas
Dažniausiai pasitaikantis kuro siurblio gedimas susijęs su šiuo elektroniniu valdymo moduliu PSG5 PSG16. Atliekant automobilio diagnostiką, pastebimos pasikartojančios elektroninio valdymo modulio klaidos, rodančios gedimus: P0149, P1563, 1564, 1664.
Tik pasirodžius Bosch VP30 VP44 PSG16 siurbliams Lietuvoje, nebuvo žinoma restauravimo technologija. Kadangi aukščiau nurodytos diagnostikos klaidos buvo dažnos, o gamintojo remonto technologija nebuvo pasiekiama, teko nemažai praleisti laiko nagrinėjant, analizuojant, bei eksperimentuojant - tokiu būdu buvo išsiaiškinta ir išdirbta kuro siurblių remonto technologija, nereikalaujanti didelių investicijų.
Pagal gamintojo technologiją, įvykus gedimui, reikia keisti šias dalis naujomis: korpusą, paskubos vožtuvą ir elektroninį modulį. Po dalių surinkimo siurblys yra programuojamas ant stendo, pritaikant kiekvienam iš jų individualią programą.
Šiai dienai, mes sėkmingai atliekame elektroninio modulio PSG5 PSG16 remontą ir mechaninės dalies pilną restauravimą.
Kuro siurblių remontas
Kuro siurblio elektroninio valdymo modulio gedimas
Klientai užduoda mums klausimą: "kodėl genda kuro siurblio elektroninio valdymo modulis?". Į šį klausimą atsakymas yra paprastas: kuro sistemos užsiorinimas, trumpinantis kuro padavimo vožtuvas, pasibaigus kurui bake, arba nekokybiškas kuras.
Mes sėkmingai atliekame elektroninio modulio PSG5 PSG16 remonto darbus, todėl galime rekomenduoti geriausius remonto sprendimus, pritaikant tam tinkamą remonto technologiją.
Elektroninio modulio gedimas dažnai būna tik vienas iš kelių, nes esminė problema gali būti susijusi su mechaninėmis kuro siurblio dalimis, ko pasekmė akivaizdi esant šiems simptomams: pastriginėja paskubos vožtuvas, užkietėjusių tarpinių nesandarumas, korpuso nusidėvėjimas.
Bosch VP30 VP44 PSG16 kuro siurbliai naudojami šiuose automobiliuose:
- OPEL Astra 2.0, 2.2
- OPEL Frontera 2.0, 2.2
- OPEL Signum 2.0, 2.2
- OPEL Vectra 2.0, 2.2
- OPEL Zafira 2.0, 2.2
- 02-05
- OPEL Astra 2.0 DT (60 kW) 98-00
- OPEL Astra 2.0 DTI (74 kW) 00-04
- OPEL Astra 2.0 DTL (60 kW) 00-04
- OPEL Frontera 2.2 DTI (85 kW) 98-02
- OPEL Omega 2.0 DTI (74 kW) 97-00
- OPEL Omega 2.2 DTI (88 kW) 00-03
- OPEL Sintra 2.2 TD (85 kW) 97-99
- OPEL Vectra 2.0 DTI (74 kW) 97-03
- OPEL Vectra 2.2 DTI (92 kW) 00-02
- OPEL Zafira 2.0 DI (60 kW) 99-00
- OPEL Zafira 2.0 DTI (74 kW) 99-05
- OPEL Vectra 2.0 DI (60 kW) 96-00
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI 97-06
- OPEL Astra 1.7 DT (50 kW) 98-00
- BMW 318d (E46) (85 kW) 01-05
- BMW 320d (E46) (100 kW) 98-01
- BMW 520d (E39) (100 kW) 00-03
- ROVER 25/45 2.0 iDT (74 kW) 00-05
- SAAB 9-3 2.2 (85, 92 kW) 98-02
- NISSAN Almera 2.2 (81, 84 kW) 00-03
- NISSAN Patrol GR 3.0 (116 kW) 00-
- FORD Fiesta 1.8 TD (55 kW) 00-02
- FORD Focus 1.8 TDDi (55 kW) 99-05
- FORD Mondeo 2.0 TDDi (66 , 85 kW) 00-
- FORD Transit 2.0 TD (55 kW) 00-06
- FORD Transit 2.0 TDE (63, 74 kW) 00-06
- FORD Transit 2.4 TD, TDE (55, 66, 88, 92 kW) 00-06
VP37 siurbliai:
- WW multivan, transporter, caravella 2.5 tdi 96-02
- WW sharan 1.9 tdi 96-02
- Seat alhambra 1.9 Tdi
- Seat Ibiza 94-02 tdi
- WV golf 3, 4 1.9 TDI 96-02 Tdi
- WV Beetle 98-02 Tdi
- WV vento 94-99 Tdi
- Audi 100 A6 2.5 Tdi 93-97 Tdi
- Volvo V70, V40, S40, S60, S80 Tdi
- Ford galaxy 1.9 tdi 96-02
- Renault scenic 97-02 dti
- Renault Megane 97-02 dti
- Chrysler voyager 2.5 Tdi 97-02